而家做搬屋公司真係要多元化, 原來搬屋都有分兩種服務, 一種係我諗最多人揀嘅標準服務, 即是將你所有傢俱物品搬到新居, 幫你將傢俱裝配返好, pack在箱內的雜物如書本, 衣服, 碗碟之類物品要自己開箱放回原位.  另一種係我稱之為"還原"服務, 即是將傢俱裝配返好之餘, 同時會幫我將所有雜物開箱, 將所有物件放回原位, 例如書本會放回書櫃內, 碗碟會放回廚櫃內.   
我太忙, 連搬屋都抽唔到時間監場, 要搵妹妹幫手, 更加無時間執返好D雜物, 所以我揀咗用"還原"服務, 價錢一定係比標準服務貴, 用過這間公司後, 我覺得這些錢真係洗得值得.  搬屋當晚我返到屋企, 已經可以坐低用電腦工作, 所有文件文具都放好位, 唔洗周圍搵, 第二朝起身刷牙D梳洗用品全部到位, 連衣服都幫我分返好係最上層掛大褸, 最下層掛褲, 真係同我舊屋時嘅位置一模一樣.唯一係要自己跟下眼睇下D嘢齊唔齊, 不過我到而家都唔覺得有唔見嘢囉.
打去問下61539525 順景搬屋服務公司 style="FONT-FAMILY:'Times New Roman';">

2年左右搬屋1,可以同你分享一下搬屋經驗.搬屋前你最好預早2星左右搵定搬屋公司報定價,如果叫搬屋公司上門報就仲好(大多數搬屋公司都設有免費上門報價),因為可以保障番你,點解要咁早搵定搬屋公司?因為如果價錢ok你可以叫佢俾定紙箱你pat雜物,而傢俬電器通常都係搬屋公司d人上門幫你包裝...搵搬屋公司最好就係搵d有親戚朋友用過又好既搬屋公司,咁就最穩陣,我都係第2次搬屋先用朋友介紹既搬屋公司,第一次就貪平,點知就搬到一肚氣, 又拗價d人態度又差,而第2次朋友介紹俾我呢間搬屋公司雖然唔係最平,但係明碼實價,態度又好,搬得又專業,俾多小小錢,買個服務都扺啦!呢間搬屋公司我到而家都係用緊佢,有朋友搬屋我都會介紹俾佢地,你都可以打去查詢下架


本文出自: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7012021200246
==============此為廣告欄位,與文章內容無關==============

  • 黑色溜溜球萬用夾(100入) S1-31-50-033 HFPWP 超聯捷
  •  
  • 3,110元

訂購網址:
http://hfpwp.shop.conn.tw/pro-9707.html?member=af000017132




==============此為廣告欄位,與文章內容無關==============
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 汪思穎 的頭像
    汪思穎

    kathle40的部落格

    汪思穎 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()